Szereted a kihívást? - tudj nemet mondani...

2019.05.07

A napokban érdekes felkéréssel kerestek meg. Aki kreatív... - ki nem szereti a kihívást?

Egy leány csapat egyik tagja a testvérét szerette volna "móresre" tanítani. Egy csodaszép viseletem vették volna meg "igen jó áron", ha azt ráadom ("rákötöm")  a testvérére úgy, hogy az ne tudja levenni és kénytelen legyen abban hazagyalogolni. Teljes öltöztetéssel, sminkeléssel. Igen ám, de az alany a fiú testvér. Aki nem igazán kedveli ezt a műfajt.

Feltettem a kérdést: Hogy fogja ezt elviselni? - kicsit kétkedtem a kimenetében ha nem lesz közreműködő. Állítólag belement... - később felvette velem a kapcsolatot a testvére kérésére.

Itt dőlt el a "NEM". 

Hogyan is fogalmazzam, furcsa energiájú ember - még most is beleborzongok. Miután beazonosított, hogy "Én vagyok az a néptáncos?" utána jött a stílus váltás. Dicsekedett, hogy alázott meg egy néptáncos lányt és, hogy hogyan lehet így élni.... Puff neki. Sajnálom szegényt, mert nincs meg benne csak az EGO.  Hogyan is jellemezzem: Iszonyatosan negatív energiájú, szájkaratés macsó. Rövid párbeszédünket követően letiltottam, minek hatására még nagyobbra nőtt az EGO-ja. Azt hitte megijedtem...

....hát nem. Azt eldöntöttem viszont, hogy nem engedek be az életembe olyan embert, aki nem csak mást, de engem és a munkámat sem tiszteli. Kihívás ide, vagy oda.

Egy jó leckét megérdemelne...tippeket is adtam. A házunkba és életterünkbe viszont nem vagyok hajlandó fogadni olyan embert, aki negatívan befolyásolná a további munkámat!

Mindenki mindent megválogathat... - Nem minden a pénz, néha tudni kell nemet mondani. 

A szeretettel készült munkáimat sem teszem ki olyan ember energiájának, aki más értékrendjét nemhogy tisztelni, de elfogadni sem tudja.

Csodás teremtő napot mindenkinek!


S legyen itt egy Ősi táltos tanítás:

 Azért születtél, hogy adj és nem azért, hogy megadd magad! Egymást emelve mindenki tegye Östen adta dolgát, s nem lesz baj.
Östen törvénye őseink szellemében Eleve Él.
Térj vissza őseid szelleméhez, s lehull az ármány, mint elsárgult, összeszáradt falevél az őszi szellő fúvásában.
Ha egyetlen erényed van csak és ez az emberség, minden erényt hordozol.Adj hálát minden reggel, s este a Teremtőnek, hogy visszasegítse szellemed, eredeted felé.
S áldd őt minden nap folyamatosan ahányszor csak tudod, mert csak így kapcsolódhatsz össze ősi erőddel .


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el